برای استفاده از تمامی امکانات سامانه حساب کاربری ایجاد کنید یا با حساب کاربری خود وارد شوید
دسته بندی:
هر چند که شما با رقیبانتان مخاطبان مشترکی دارید، ولی این مخاطبان با کسب و کارهای مکمل کار شما نیز مشترک هستند. یک کارآفرین که کلاسهای آنلاین مرتبط با تندرستی برگزار میکند، احتمالا دارای مخاطبان مشترکی با کارآفرینی است که به ارائه محصولات دیجیتالی درباره تغذیه میپردازد. برندسازی مشترک یا بازاریابی مشارکتی به شراکتی بین دو سازمان گفته میشود که دارای علایق و مخاطب مشترک هستند. آنها رقیب مستقیم یکدیگر نبوده و درنتیجه اجازه از دست رفتن مشتریان احتمالی شرکت شریک را نداده و به دنبالکنندگان یکدیگر دسترسی دارند. در بازاریابی مشارکتی حتی امکان توسعه محصولات مشترک نیز وجود دارد. شما میتوانید با یک کارآفرین دیگر شراکت کرده و کلاسهای آنلاین برگزار نمایید. از جایی که مخاطبان شما در کنار هم قرار میگیرند، احتمالا فروش بیشتری خواهید داشت.
موارد بیشتر
موارد بیشتر