برای استفاده از تمامی امکانات سامانه حساب کاربری ایجاد کنید یا با حساب کاربری خود وارد شوید
دسته بندی:
1. دارای یک مدیریت مالی قوی با مشامی تیز برای شنیدن بوی بحران اقتصادی و رکود هستند. 2. شرکت سهامی خاص نسبت به سهامی عام شانس بیشتری برای بقا در طول بحران دارد. 3. شرکت هایی که قبل از بحران دارای اهرم مالی بالایی هستند، آسیب پذیرترند. 4. شرکت هایی که دارای استراتژی های تغییر و اقتضایی هستند از بحران به سلامت عبور کرده اند. 5. شرکت هایی که در طول بحران از سیاست تمرکز زدایی استفاده کرده اند موفق تر از شرکت های دارای تمرکز بوده اند. 6. شرکت هایی که در طول بحران کارکنان را اخراج نموده اند، شانس کمتری برای بقا در طول بحران و زنده ماندن پس از بحران داشتند. استراتژی حفظ بخش قابل توجهی از نیروی انسانی با روش های تغییر قراردادهای استخدام و تعدیل نسبی موفق بوده است. 7. شرکت هایی که در طول بحران استفاده مؤثر تری از فن آوری نوین و سیستم های اطلاعاتی به روز داشته اند از سایرین بهتر و با توان بیشتری از بحران عبور کرده اند. 8. استراتژی های مالی و مدیریت بدهی موفق تر از استراتژی های تعطیلی خط تولید ویا توقف بخشی از فعالیت ها و حذف محصول بوده اند. مدیر مالی تیزبین مثل طلاست.
موارد بیشتر
موارد بیشتر