tamukLogo

برای استفاده از تمامی امکانات سامانه حساب کاربری ایجاد کنید یا با حساب کاربری خود وارد شوید

فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران
فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران#11فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران#0فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران#1فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران#2فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران#3فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران#4
آتی سنگ آرا

آتی سنگ آرا

ابزارهای الماسه - سیم برش - سکمنت سنکبری-خط تولید کامل سیم برش و سکمنت و انواع ابزارهای الماسه و وکیوم بریزینگ

فراوری تخصصی و انحصاری مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور بیات در ایران

آتی سنگ آرا هم اکنون در بیش از پنج کارخانه مشغول فرآوری و تولید انواع سنگ ساختمانی می‌باشد.«پرشین سیلک» یا «سیلک امپرادور» مهمترین سنگ تولید شده در گروه آتی سنگ است که بالغ بر ۷۰ درصد تولید ماهیانه ۵۰ هزار مترمربعی ما را به خود اختصاص می‌دهد.یکی از مهمترین دلایل بالا بودن کیفیت تولید و فرآوری گروه آتی سنگ وجود کارخانه های مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا به شمار می‌آید. «آتی براون» و «کریستال مارون»، «کویر سبز نایین»، «چینی فیوژن»، «مرمریت مشکی نایت ماربل» از دیگر محصولات آتی سنگ آرا می‌باشند.

دسته بندی:

سنگ و معدن

پست

مجتمع بزرگ فراوری سنگ ساختمانی بلکوه کارخانه بلکوه که در استان فارس، شهر اقلید واقع شده است جزو یکی از چند کارخانه مطرح حوزه فرآوری سنگ ساختمانی کشور به شمار می‌آید. بخش اعظمی از تولیدات این کارخانه سنگ مرمریت خاکستری بیات یا همان پرشین سیلک است که جزو مرغوب‌ترین و زیباترین سنگ‌های دنیا به حساب می‌آید. فراورش محصولات کارخانه بلکوه به صورت اسلب و تایل در اندازه‌های مختلف می‌باشد. این کارخانه در زمینی به مساحت 45000 متر مربع احداث و دارای سالن تولید سرپوشیده به مساحت 7500 متر مربع می‌باشد.کلیه ماشین آلات این کارخانه از برند ایتالیایی simec (یکی از معروف ترین برندهای حوزه سنگ ساختمانی) هستند. وجود چندین دستگاه اره و همچنین خط کامل اسلب که با به روزترین دستگاه‌ها شامل کوره طبقاتی، ساب و ... تجهیز شده است به علاوه خط کامل تایل از مزیت های این مجتمع به شمار می‌آید. مجتمع بزرگ فراوری سنگ ساختمانی پارسیان مجموعه بزرگ پارسیان که در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع در نزدیکی کارخانه مرکزی گروه آتی سنگ و در شهرک صنعتی شهر اقلید واقع شده است به زیرمجموعه های گروه آتی سنگ پیوست. این مجموعه با دارا بودن چندین دستگاه ارّه، قله بر، کوره ی طبقاتی و خط تولید کامل اسلب و تایل که همگی از برند معروف سیمک ایتالیا میباشند و همچنین فضای سرپوشیده‌ی ۸۰۰۰ متری خود جزو بزرگترین کارخانه‌های سنگبری داخلی محسوب می‌شود که راه‌اندازی آن توسط گروه آتی سنگ توانسته است بیش از بیست هزار متر مربع تولید ماهیانه ی این گروه را افزایش دهد.

website disable iconlinkedin iconwhatsapp disable iconinstagram icon
website disable iconlinkedin iconwhatsapp disable iconinstagram icon
شنبه
مرداد
۶

۴:۲۳:۰۲

موارد بیشتر

شنبه
مرداد
۶

۴:۲۳:۰۲

موارد بیشتر