tamukLogo

برای استفاده از تمامی امکانات سامانه حساب کاربری ایجاد کنید یا با حساب کاربری خود وارد شوید

تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)
تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)#11تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)#0تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)#1تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)#2
تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)

تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)

انواع رزین اپوکسی، چسب و سنباده برای فرآوری

تولیدی ایتال ساب (سهامی خاص)

حفظ زیبایی متریال های طبیعی در طی زمان به معنی شناخت و محافظت از آنها در برابر عوامل تخریب کننده است که با استفاده از شناخت کاربرد متریال و سطح آن میتوان آن را بهبود بخشید و از آن محافظت کرد. ما یک طیف کامل از بهبود بخشیدن، محافظت از سطح و بالا بردن کیفیت رنگ بدون ساخت سطح را پیشنهاد میدهیم. باعث افتخار ماست که از برترین های صنف خود هستیم. ما برای به دست آوردن اهدافمان پیشرفت میکنیم و تلاش میکنیم که به استانداردهای مشتریان خود دست یابیم.

دسته بندی:

شیمیایی و پتروشیمی

پست

در سال 1956 ، آنجلو بمبانا، در ایتالیا شروع به تولید بتونه و چسب (mastic) برای فروشگاه های محلی کردند. در دهه 1960 یک پیشرفت باعث تولید و ترکیب چسب با مگنزیت و مواد سایای نرم برای مرمر بود و الگویی برای کمپانی های بزرگ در این حوزه شد.در 1980 بنیانگذار ما، آنجلو بامبانا، درگذشت. ایگینو و آلبرتو، فرزندان او کسانی بودند که اداره کمپانی را به دست گرفتند. در مدت مدیریت آنها، کمپانی شروع کرد تا شرکت را؛ علاوه بر تولید یک محصول ، به چیزی که هم اکنون هست، انتقال دهد. در آغاز دهه 90 بود که با معرفی بازار پیشرفته و محصولات جدید و تاثیر گذار مانند رزین اپوکسی، نقطه واقعی تغییر فرارسید. با افزایش گستره ی محصولات کامل و تاثیر گذار، ما تمام توجه خود را بر روی بازارهای خارجی ، مخصوصا بازارهای نوظهور و کوچک گذاشتیم. در 1998 اولین شرکت در خارج از کشور، بازگشایی شد.در هزاره جدید بودکه محصولات تیناکس در سطح جهان قابل اعتماد شمرده میشد و شرکای جدایی ناپذیر برای حرفه ای ها در حوزه سنگ شروع به همکاری کردند و ما برای ارائه خدمات خاص، ما Tenax Quarzo و Tenax Ceramica را ساختیم.

website disable iconlinkedin iconwhatsapp disable iconinstagram icon
website disable iconlinkedin iconwhatsapp disable iconinstagram icon
Calendar
شنبه
مرداد
۶
Clock

۱۲:۲۳:۲۳

موارد بیشتر

Calendar
شنبه
مرداد
۶
Clock

۱۲:۲۳:۲۳

موارد بیشتر