برای استفاده از تمامی امکانات سامانه حساب کاربری ایجاد کنید یا با حساب کاربری خود وارد شوید
دسته بندی:
خلاقیت (ذهنتو خلاق کن) در این بازار فوقالعاده رقابتی فقط تنها خلاقیت میتواند برگ برنده در جذب مشتریان هدف باشد؛ خلاقیت یعنی شکستن تمام پیش فرضها، خلاقیت وقتی شکل میگیرد که فرد تمام ذهنیت قبلی خود را کنار بگذارد و یک دنیای جدیدی رو تجسم کند که در آن همه چیز متفاوت باشد. طراحی (طراح باش) طراحی گرافیک در بسته بندی محصول باید بتواند علاوه بر اطلاعرسانی، زیبایی و معرفی، نقش تبلیغات و بازاریابی را به خوبی ایفا میکند. طراحی بسته بندی به تنهایی میتواند یک بروشور، استند و یا پوستر باشد. هدف از بسته بندی - مهمترین اهدافی که در بسته بندی باید دنبال کرد: 1. افزایش طول عمر محصول 2. حمل و نقل آسان 3. بازریابی و فروش بیشتر 4. کاهش ضایعات و کمک به محیط زیست - مهمترین نکاتی که در بستهبندی یک محصول باید درنظر گرفته شود: 1. محافظت هدف اولیه از بسته بندی، محافظت در برابر آسیبهای احتمالی در برابر جابجایی، انبار و سایر فاکتورهای محیطی است. 2. جذب مشتری طبق نظرسنجیها، دو سوم مشتریان گفتهاند نوع بستهبندی تاثیر زیادی در تصمیمگیری آنها برای خرید محصول دارد. 3. طراحی یکپارچه یعنی در سایزهای مختلف از طراحی یکسان استفاده شود، اما رنگ بستهبندی متناسب با نوع آن تغییر میکند. 4. پبام برند از هوشمندانهترین اصولی که باید رعایت شود، انتقال پیام برند و محصول شماست؛ که در بازاریابی برند هم تاثیر فراوان دارد. در علم روانشناسی فروش، یک ساختاری وجود دارد که میگوید: "مشتری درصورتی، در اولین نگاه جذب بستهبندی محصول شود، حتما ریاکشنی از خود نشان میدهد..." پس محصولتو هوشمندانه و خلاقانه بسته بندی کن...! ما در مجتمع سایه به سایه با فراهم کردن تمامی شرایط در یک محیط خلاق؛ آماده هستیم تا برای شما بهترین بسته بندی را طراحی و چاپ کنیم.
موارد بیشتر
موارد بیشتر