tamukLogo

برای استفاده از تمامی امکانات سامانه حساب کاربری ایجاد کنید یا با حساب کاربری خود وارد شوید

گروه صنایع سنگ نگار استون
گروه صنایع سنگ نگار استون#11گروه صنایع سنگ نگار استون#0گروه صنایع سنگ نگار استون#1گروه صنایع سنگ نگار استون#2گروه صنایع سنگ نگار استون#3گروه صنایع سنگ نگار استون#4
صنایع سنگ نگار استون

صنایع سنگ نگار استون

گروه صنایع سنگ نگار استون

صنایع سنگ نگاراستون افتخار دارد با بیش از 30سال تجربه در صنعت سنگ و ارائه برترین خدمات در زمینه ی تولید ، مشاوره و فروش بهترین سنگ های ساختمانی همراه با کیفیتی برتر، فضای نوین و کار آمد را به روی فعالان صنعت ساختمان سازی فراهم نماید. با توجه به اینکه بهترین تبلیغ، کیفیت و رضایت مشتری می باشد، تمام تلاش و هدف صنایع سنگ نگاراستون برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و همکاران محترم می باشد.

دسته بندی:

سنگ و معدن

پست

صنایع سنگ نگاراستون افتخار دارد با بیش از 30سال تجربه در صنعت سنگ و ارائه برترین خدمات در زمینه ی تولید ، مشاوره و فروش بهترین سنگ های ساختمانی همراه با کیفیتی برتر، فضای نوین و کار آمد را به روی فعالان صنعت ساختمان سازی فراهم نماید. با توجه به اینکه بهترین تبلیغ، کیفیت و رضایت مشتری می باشد، تمام تلاش و هدف صنایع سنگ نگاراستون برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و همکاران محترم می باشد. واحد تولید و فرآوری سنگ نگاراستون با در اختیار داشتن دستگاه های ایتالیایی ، با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی اعم از مرمریت وکریستال وچینی و مرمر و … را عرضه می نماید.. صنایع سنگ نگاراستون مفتخر است در امور مشاوره در زمینه ی معرفی و بررسی تخصصی انواع سنگ و آنالیز سنگ ها و موارد استفاده از آن ها را در فضای داخلی و خارجی ساختمان و ارائه نظرات متناسب با توجه به سلیقه ی مشتریان را ارائه نماید.. صنایع سنگ نگاراستون توانسته است محصولات گوناگونی را به کشور های مختلف جهان صادر نماید.

website disable iconlinkedin disable iconwhatsapp disable iconinstagram disable icon
website disable iconlinkedin disable iconwhatsapp disable iconinstagram disable icon
Calendar
جمعه
مهر
۲۷
Clock

۱۰:۲۳:۱۲

موارد بیشتر

Calendar
جمعه
مهر
۲۷
Clock

۱۰:۲۳:۱۲

موارد بیشتر